Fel

Lezárult a dm rajzpályázat

dm5

Lezárult a dm rajzpályázat

pixel

Több mint 13.000 kisiskolás indult a dm mosolygó fogacskák rajzpályázatán. A gyerekek helyes fogápolással kapcsolatos ismereteik bővítése céljából a dm rajzpályázatot hirdetett magyarországi általános iskolák részére. A rajzok zsűrizése megtörtént, és a pályázati kritériumok alapján a fődíjat, az egész napos fogászati szűrést a csonkahegyháti Gárdonyi Géza és Szegi Suli Általános Iskola nyerte.

 

dm2

A minőségi szájápolási termékeket forgalmazó Colgate-Palmolive Magyarország Kft. az elismert Colgate márkával szakmai partnerként a kampány mellé ált.
A pályázat kiírásában, és elbírálásában a dm együttműködő partnere a Gyermekeink Egészséges Fogaiért Közhasznú Alapítvány. A pályázatra országosan 317 iskola küldte be a 13.599 tanuló rajzait. A pályamunkák kivétel nélkül arról tanúskodnak, hogy a pedagógusok fontosnak tartják a gyermekek helyes fogápolását. Az iskolák többsége, (82%) az első osztályosokat teljes létszámban be tudta vonni a pályázatba.

dm4

A fődíj átadására, az egész napos fogászati szűrésre 2014. október 22-én került sor Csonkahegyháton a Gárdonyi Géza és Szegi Suli Általános Iskolában, ahol az első osztályosok mellett a teljes alsó évfolyam fogászati ellenőrzésére sor került.

A nyertes iskolák listája megtekinthető a www.mosolygofogacskak.hu oldalon, ahol Tündi, a fogtündér és Marci, a fogmanó online játékok, és tanulságos mesék segítségével kalauzolják el a gyerekeket a helyes fogápolás világába, a szülők pedig hasznos fogápolási tanácsokat olvashatnak. “Hálásan köszönjük a sok sok rajzot, amit beküldtek hozzánk. A nagy érdeklődés arra sarkall bennünket, hogy jövőre ismét megszervezzük majd a pályázatot!” – mondta a pályázat eredményéről Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.

dm3
A drogéria méltányolja minden résztvevő iskola és kisdiák aktivitását, így azoknak az iskoláknak, akik pályázata nem került pozitív elbírálás alá, osztályonként egy-egy darab “mosolygó fogacskák” társasjátékkal kedveskedik.

pixel

dm-logo
A dm-drogerei markt-ról röviden

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében.  Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot.  A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is “meghódítsanak”, melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 262 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít és egyúttal piacvezető cég a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a “Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein” avagy “Itt vagyok önmagam, itt vásárolok” szlogennel történő azonosulást.

A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.

 

Nincsenek hozzászólások

Komment hozzáadása